▪️Zákaznická podpora - komunikace se zákazníky, odpovídání na dotazy, řešení reklamací, správa e-mailu, pošty a komentářů na sociálních sítích...
▪️Copy editace - úprava textů, vytvoření textů dle zadané osnovy, zkracování textů, pohled klienta laika
▪️Přepisování textů
▪️Vyhledávání informací, dodavatelů, příležitostí...
▪️Komunikace s úřady
▪️Kontrola členství, úhrady členských poplatků, atp.
▪️Správa diáře, plánování schůzek
▪️Plánování pohovorů, vedení online pohovorů, výběr vhodných kandidátů
▪️Plánování cest, vyhledávání ubytování, prostorů pro eventy
▪️Grafická úprava letáčků a bannerů
▪️Vytváření dotazníků
Pozice: Virtuální asistentka
Volný čas: Po - Pá hlavně dopoledne
Požadovaná odměna: 400,- / hod
Okres: Pelhřimov